Oj så trött man är

Bara 4 timmar i skolan idag & jag var helt slut efteråt! Nu behöver jag helg igen, haha.
Hela den här veckan ska vi hålla på med filminspelningar, så det kommer bli en hel del sånt.
Förra veckan spelade vi ju klart vår skräckis, & den blev helt PERFEKT! Önskar jag kunde visa er den, men det finns några stycken i filmen som inte vill att det ska komma upp på internet så det får man självklart respektera. Bra blev det i alla fall, speciellt när skräckmusiken kom på plats.

Har ni läsare något kul att berätta för mig då? för jag känner att jag inte har något mer att skriva om just nu. Ska gå ner till tvättstugan, boka tvättid & sen gå till Willys & köpa gröt. Dags att börja bli lite nyttigare än vad man har varit den senaste tiden. Dom 3 kilona som jag gick ner i julas har jag gått upp nu igen. Önskar jag kunde skylla på någon, typ på Vlado, men det är helt & hållet mitt fel. Nå ja, det får fixa sig på samma sätt som senast :)


Kommentarer
skrivet av: Patricia Lindh Nielsén!

Va roligt att du hittade in på min blogg! :D och fan va bra att du skrev till mig. För här har ja hittat hur mkt spännande som helst att slösa all min lediga tid på! :) hur mysig blogg som helst du har.



Tack så jätte mkt! jo, vi väntar verkligen med spänning nu. Men har fått för mig i huvudet att de kommer bli en liten Apriltjej. Kommer gå över tiden känns de som! ;) Kram

2010-03-15 @ 20:59:07
URL: http://mammasangel.blogg.se/
skrivet av: Patricia Lindh Nielsén!

Vad är det du pluggar för nånting? förstått att de har med film och göra, fasiken va kul! :O Är det skådis du siktar på, eller mer teater?



Haha! nä, de lär väl visa sig. Men lilla jag på 157 spricker snart med henne i magen! De är inte lätt när det är svårt lixom. Men man ska inte gnälla! man kommer få så mkt tillbaka. Så dessa 9 månader är ingen match! ;)



Kramar!

2010-03-15 @ 21:18:57
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0