Milan Stankovic som Serbiens representant i ESC 2010

Okej vart ska jag börja? Jag vet att jag innan lördagen sa hur mycket jag hoppas på att Milan Stankovic vinner serbiska melodifestivalen. Och visst blev det så, han vann. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att den där snubben Oliver Katic hade bättre låt. Jag tvärdiggar den som göteborgarna säger. Så jag önskar att Milan hade fått den låten istället. MEN det betyder inte att jag inte gillar den låten som vann, för det gör jag. Den är i riktig serbisk anda, musiken, texten, ja allt. Jag kommer absolut sitta stolt i maj & heja på Milan!
Emina, hennes låt gillade jag inte alls när jag hörde den första gången, men redan andra gången så lät den bättre & nu efter några lyssningar så gillar jag den.
Angående vinnaren så tror jag att Milan vann just för att han är Milan, alla småtjejer röstade väl ihjäl sig. För det är ingen tvekan om att han är en flickfavorit (det vet återigen Tamara) :)
Vi får se hur det går i Oslo & om vi ens tar oss till final, men glada ska vi vara & inte skämmas & vara fördomsfulla som vissa är bara för att Milan är lite annorlunda jämfört med (nästan) alla andra tråkiga juggekillar.

Här har ni låten som ska representera Serbien i ESC 2010 i Oslo



"Ne jednom
ne dva put
tri puta heeej

Beograd, Beograd, Beograd
Tri puta po naski je

Balkan, Balkan, Balkan
Ovo je Balkan
Come on"



Jag tycker att ni även ska ta & lyssna på Oliver Katics låt, för det går ju inte att låta bli att digga den. Jag & Vlado föll för den på nolltid :) Dom psykade mimarna eller var dom kallas, tycker jag är hur coola som helst. Inte konstigt att han sjunger om ludnica när den ena killen spelar gitarr på den andras rumpa, haha.



"Predsednice, halo
uhvati ritam, uhvati anarhiju
zvucnici biju
biju pa ubijaju

Ej, predsednice
salji tu mornaricu
jer, kunem ti se
svi smo mi za ludnicu"

Kommentarer
skrivet av: Tanja

han är tillsammns med Rada väl? Hon har bra låtar och ofta snygga kläder:)

2010-03-15 @ 18:52:33
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0