Middag ute

När Vlado var här i helgen så firade vi vår halvårsdag då istället för idag. Vi åt middag ute på en kinarestaurang. Väldigt romantiskt & trevligt trots att vi hamnade jämte några tyska kvinnor. Det blev wokad kyckling med cashewnötter för vår del. Behöver jag ens påpeka hur gott det var? Nej, jag tänkte väl det :)
Dock måste jag påpeka att jag inte har en snål pojkvän, det är viktigt att ni får veta det :P

På lördan blev det en runda på stan för vår del med brorsan. Vi gick runt & brorsan shoppade lite, medans jag & Vlado tittade på. Vi avslutade shoppandet/fönstershoppandet med att åka till MAX där man kände sig naken, exposed..rädd! MAX har ju så goda cheeseburgare. Efteråt åkte vi hem & tog det lugnt bara. Vlado försökte plugga lite medans jag bowlade på facebook. Man blir helt beroende av det spelet. Jag fick även Vlado beroende av det till slut. Så nu sitter han & bowlar hemma hos sig från min facebook. Men jag klagar inte, han får upp mig på bättre placeringar. Tack baby, hade inte klarat det utan dig :)

Igår när min älskade hade åkt hem, åkte jag & brorsan iväg en snabb runda till Jönköping. Vi var bara där i 2 timmar.Jag ville mest åka dit pga av ett par glasögon som jag visste fanns på BikBok. Ni får se bild på dom imorgon. Återigen blev det shopping för brorsans del. Vissa har det bra asså... Jag hittade en klänning som var fin, som jag ville ha. Men efter att brorsan sa att jag liknade en viss person i den så ville jag inte köpa den. Jag vill inte likna en tjock person. Så det blev bara glasisarna för min del & en gudomlig mangosmoothie från Naked Juice Bar. Det var nääästan så att jag köpte ett par skor inne på Scorett. Så fina dom var, men dom var inte ett dugg bekväma. Dessutom var färgen en sån färg som inte skulle passa till några utav mina kläder.
Kan ni förstå att jag inte har köpt ett enda par skor detta året? Det är knappt så att jag kan fatta det. Duktig är jag :)
Men jag tar väl igen det senare antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0