Mammas gamla tröja

Jag nämde ju härom dagen att jag hittade en utav mammas gamla tröjor nere i källarförådet. Den satt ju tjusigt som bara den på mig. Jag hade på mig den i skolan idag & fick hur många komplimanger som helst för tröjan. Tror jag ska rota lite till bland mammas gamla kläder & se om man hittar något mer snyggt som kan komma till användning. Så det är även ett bra tips till er tjejer i alla fall, rota lite bland mammans gamla kläder så kanske ni hittar något, samtidigt som ni sparar pengar på det. Detta tipset är kanske inte världens bästa tips till er killar, för det skulle nog se lagom knasigt ut ifall ni börjar använda er utav er mammas kläder :) Nå ja, ni får komma på egna tips helt enkelt!

Så här ser den ut & även en liten skymt av min nya klocka

Kommentarer
skrivet av: dragi

vågade du inte köra utan linne under denna gången? =)

2010-03-23 @ 19:09:35
URL: http://dragi.blogg.se/
skrivet av: Anonym

FYNDAAAAAAAAA

2010-03-23 @ 22:52:59
URL: http://shoppingzenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0