Luften är fri

Idag hade jag sån dag i skolan då jag ville störa ALLT & ALLA. Jobbigaste smällen fick väl Veber & Marco ta. Jag gnällde & jag tjatade som bara den. Sen gick jag fram till en kille i klassen när han spelade nåt spel på internet. Tryckte upp handen framför hans ansikte & viftade som fan medans jag sa: Luften är fri! Luften är fri!
Jag var så jobbig att jag blev trött på mig själv, men dom bara skrattade. Det ska dom fan ha cred för. Men sen är ju jag fett rolig så förstår att dom inte kan bli irriterade på mig :)
Det var min dag det. Hur har eran varit? Inga störmoment eller så?

Kommentarer
skrivet av: Anonym

FYNDAAAAAAA

2010-03-09 @ 19:45:08
URL: http://shoppingzenter.blogg.se/
skrivet av: Andrea in Serbia

Vilken affär köpte du dem i? De blommiga alltså? Och när? Tror du att de finns kvar?



Jag måste ha mindre fötter än dig i så fall, för 36or här är alltid för stora för mig.

Hittar jag skor i storlek 35 köper jag dem alltid, oavsett priset. Blir dyrt i längden.

Sen har jag vant mig att gå i lite för stora skor, men är de öppna som de blommiga är det ju inte alls fint...

2010-03-09 @ 19:45:43
URL: http://barajovana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0