Konsten att höra fel

När jag pratade med Vlado i tele innan så skulle jag berätta när jag gav mamma lite dåligt samvete för att hon glömde köpa O'boy till mig.
Jag hann bara säga "du vet att våran oboy är slut..." innan han avbryter mig med "vem fan är Vhora och Boj?"
Jag bryter ut i en skrattattack och kan inte fortsätta förklara för honom för att jag skrattar så mycket. Vi bestämmer oss för att lägga på och höras igen efter att jag duschat klart. Så en halvtimme senare så förklarar jag för honom att CHOKLADMJÖLKEN Oboy är slut. Och då säger han "jahaaa, våran Oboy är slut. Jag trodde du sa att Vhora och Boj har gjort slut så jag undrade vilka fan det var"

Vlado kan verkligen konsten att höra och säga fel saker, men det ger mig i alla fall ett gott skratt och jag har något att blogga om.
Förlåt älskling :)

Kommentarer
skrivet av: Samantha

HAHAHA! Påminner så väl om mig. Jisses, åh, döva öron. Its all me.

2010-03-08 @ 14:41:49
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0