Klockan är strax efter 18 & solen skiner

Nu känns inte sommaren så långt borta längre. Trodde aldrig vi skulle komma dit, men steg för steg så närmar vi oss sommaren 2010. Kan inte sluta längta efter fotbolls-VM som drar igång om cirka 2.5 månad. Kommer bli underbart att sätta sig i nåt VM-tält & ta en kall öl, & ryckas med av stämningen när laget man hejar på gör mål. Det är synd att Sverige inte tog sig till VM, men vi har ju Serbien i alla fall som jag helhjärtat ska heja på. Vidic, Zigic, Stankovic, Krasic, Ivanovic, Jovanovic...Behöver jag nämna flera namn? Talanger hela högen!

Ibland undrar jag själv hur mina intressen kan skilja sig så mycket. Ena dagen går jag på fest, fixad från topp till tå, fin klänning, 13 cm höga klackar, nästa dag sitter jag iklädd en stor t-shirt & mjukisbyxor, tittar på en bra fotbollsmatch, svär lite lagom högt & hoppas på att ingen har hört mig. För jag brukar ju inte vara ful i mun egentligen :)

Dock tycker jag det är kul med helt olika intressen, då kan det ju aldrig bli tråkigt. Vad har ni för intressen? Berätta & dela med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0