Hej fredag

Hej fredag & hej läsare!
För mig började helgen redan igår strax efter kl 15. Vi har varit så duktiga & filmat så mycket denna veckan så vår lärare tyckte att vi förtjänade att vara lediga idag. Vi avslutade vår filmvecka med att kolla på alla filmer grupperna gjort, & en hel del skratt blev det. Men jag tycker att vi alla har varit jätteduktiga så vi förtjänar verkligen beröm.

Innan jag drog iväg från skolan, budade jag på de där snygga, bruna skorna som jag visade här i bloggen för en vecka sen ungefär. De blev mina för 205 kr :) Wohoo, mitt första skoköp för i år, hoppas bara att dom passar nu.

Efter budgivningen stack jag & Veber ner till stan på jakt efter räkchips, & visst hittade vi dom :) Guduoligt goda säger jag bara! Jag skickade även iväg ett par av skorna som jag lyckats sälja, det blev dom svarta som fick flytta från min skosamling. Kan ju säga att det inte var helt lätt att ta det beslutet, men bättre att dom kommer till användning hos någon annan än att dom bara står här & ser fina ut. Hoppasbara tjejen blir nöjd med skorna, men det borde hon ju bli utan problem.

Jag färgade även mammas hår igårkväll, så nu ser hon ut som ny igen :) Inga gråa håstrån kvar. Magic! Så jag har fått en hel del gjort igår, inte illa alls.
Imorgon bär det av till Borås där vi ska hälsa på Jasna & Mate. Det var ett tag sen man träffade dom, så det ska bli skoj att ses igen. Fullbokad helg? Ja det kan man säga. Tur då att man har studiedag på måndag :)



Här får ni se mina snyggingar igen :) Är dom inte helt underbara?


Kommentarer
skrivet av: nonz

du skulle ha 250 kr för skorna va? :)

2010-03-19 @ 12:51:53
URL: http://nonz.blogg.se/
skrivet av: nonz

det blev inte värnamo idag, men jag ska in på torsdag och hämta en kompis. skulle ju kunna ta skorna då också när jag ändå är där :) för tror inte jag ska in till värnamo innan de.. du skulle kunna skicka ditt nummer på mejl om du vill, så kan vi bestämma dag och tid över sms. känns mycket lättare, men självklart skickar du bara ditt nummer om du vill :)

2010-03-19 @ 19:35:57
URL: http://nonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0