Hej 15 plusgrader

Och hej läsare!

Vilken underbar dag! Sol & 15 plusgrader... Solglasögonen tog jag fram redan för några dagar sen. Jag brukar inte vara så här tidig med solisar, men man känner sig så otroligt snygg i dom. Alla är på så gott humör när det är fint väder, vilken skillnad det blir på folk. Tänk om det alltid kunde vara så.

Idag träffade jag min älskling en snabbis bara, sen åkte han vidare till Norrköping. Han hälsar på en kompis där uppe, så då fick vi offra vår helg, buhu:( Men jag ska inte klaga, jag fick ju i alla fall se honom, krama honom & pussa honom. Förhoppningsvis ska han svänga förbi här på söndag med när han ska hem så då får jag se honom igen :) Sen blir det bara till att vänta ytterligare 2 veckor innan vi ses. Det är bara till att sysselsätta sig med något så att tiden går fortare. I mitt fall så kommer jag sysselsätta mig med en massa plugg, oh joy!
Imorgon ska jag, bror & pappa åka till Ullared i alla fall så då kommer tiden gå lite fortare där med. Jag är ju van vid att prata i tele med Vlado flera gånger om dagen & det kan jag ju inte riktigt räkna med nu när han är iväg hos sin kompis som han inte träffat på flera år. Då måste man hitta på något så man inte tänker för mycket på det. Inte bra att bli så van vid någon & något... Men vad ska man göra när man redan är det? Men det ordnar sig hur som helst, jag hoppas han har det jättekul uppe i Norrköping :) Och på tal om inget så var hans nya G-star jeans jättesnygga. Han har beställt ett par likadana fast i mörk färg med, så han borde få dom under nästa vecka. Underbart med killar som har stil <3

Vad händer i helgen för er del då? Någon som har några roliga planer?

Kommentarer
skrivet av: sara

hej! såg att du var intresserad av lv väskan. maila gärna mig på [email protected] så kan jag skicka bilder. (har glömt mitt lösenord till bloggen)

2010-03-26 @ 14:57:53
skrivet av: Cissi

Äta sushi!! Ska du med? ;)

2010-03-26 @ 17:21:26
URL: http://finest.se/celicie
skrivet av: Sneki

Awww tack söta du :) <3

2010-03-26 @ 19:14:02
URL: http://ssneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0