Härlig tisdagsmorgon

Godmorgon läsare!
Här är jag duktig & hinner uppdatera på morgonen innan jag ska till skolan. Jag brukar gå upp så att jag precis hinner göra mig iordning & gå till skolan. Ibland hinner jag inte ens äta frukost. Men idag gick jag upp i tid, hann göra mig iordning i lugn & ro. Sitter nu & uppdaterar i bloggen, sen ska jag koka gröt. Mums! Skulle kunna leva på gröt bara, så gott är det.
Tänk vad mycket lite sol kan göra för en människa. Det är strålande soligt ute & det känns helt underbart. Man är så pigg & glad då! Lite värme på det med så hade det varit perfekt :)
Nä jag hoppade in här lite snabbt bara, nu ska jag fortsätta med mitt. Ha en superfin dag alla söta läsare.


Kommentarer
skrivet av: Ivana

Hahaha, åt nyss en skål gröt till well "lunch" antar jag.. Skitgott !! =)

2010-03-16 @ 15:15:36
skrivet av: Jasa

Ivana: Haha ja jag funderar på att äta gröt till kvällsmat precis som igår, haha :D

2010-03-16 @ 16:53:37
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Ivana

Haha go for it!!! :)

2010-03-16 @ 18:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0