Fredagskväll

Godkväll läsare!

Fredagskväll & jag har hunnit läsa 50 sidor i boken jag började på för 2 timmar sen ungefär. Nu tar jag det lugnt bara hade jag tänkt. Ska iväg till Willys om en stund, sen ta en skön dusch efter det. Det är nog på tiden att man fixar en ny musik-skiva till bilen med. Jag är sån som inte gillar att lyssna på radio, om det inte är Din Gata självklart.
När jag var nere i tvättstugan med mamma innan så gick jag till källarförådet för att lämna tvättmedlet & där hittade jag en utav mammas tunikor som jag tog med mig upp till lägenheten för att testa. Hör & häpna, den satt ganska fint på mig, lite lösare så slipper man se fettvalkarna haha. Trodde aldrig att jag skulle använda något utav mammas klädesplagg, men säg aldrig aldrig :) Mycket möjligt att jag tar på mig den imorgon när vi ska till Borås.

Jag längtar så tills mina skor kommer & tills dom kan komma till användning (om de passar det vill säga). Jag vill byta stil, jag vill göra förändringar i mitt liv. Vara lite annolrunda! Någon som vill skänka typ 10 000 kr så jag kan slänga ut hela min garderob & köpa helt nya kläder? Jag kan länka er i min blogg då (som 60-100 pers läser), haha.

Vad gör ni en kväll som denna? Och vad har ni för planer för helgen?

Kommentarer
skrivet av: Tanja

Jag känner också så. Ibalnd är jag så trött på min stil och vill bara byta. Men man vågar aldrig riktigt hehe=)

2010-03-20 @ 13:34:55
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0