Dessa moderna mobiltelefoner

Igårkväll när jag skulle lägga mig passade jag på att vrida fram klockan redan då. Det jag inte visste är att klockan ställs om automatiskt på mobilen så jag hade inte behövt göra det. Vad hände då? Jo den ställdes om så då gick ju min klocka en timme för snabbt. Så inatt/imorse när Vlado & hans kompis hade kommit hem från festandet & skulle sova, frågade han om klockan är 5.00 eller 6.00. Klockan är 6.00 sa jag då men den var ju 5.00 i själva verket. Visste ju inte att mobilerna var så moderna, inte mitt fel :)
Nu har han inte hört av sig än så han ligger väl fortfarande & sover. Och jag vet inte om jag ska förvänta mig att han svänger förbi här heller på hemvägen så vi kanske inte ses idag :(
Vi får se hur det blir. Nu ska jag ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0