Älska känslan

Någon mer än jag som älskar känslan när man ska upp tidigt på morgonen (nej jag menar inte att man älskar just att man ska upp tidigt) så vaknar man någongång under natten & tror att det bara är en liten stund kvar tills man ska gå upp. Och när man kollar på klockan så ser man att man har FLERA timmar kvar att sova. Okej det blir jobbigt läge om man inte lyckas somna om, men det brukar jag inte ha några problem med så ofta.
Det hände mig inatt att jag vaknade & trodde att jag inte hade så mycket kvar av min sömn, men ack så lycklig jag blev när jag såg på klockan & att jag kunde somna om. Härlig känsla!

På tal om härlig känsla, så börjar man se gräs här & var i Värnamo. Det är inte mycket gräs, men lite är bättre än inget. Gräs har man inte sett sen i november typ & det är snart 5 månader sen. Alldeles för länge om ni frågar mig. Nu vill jag sätta mig ute på någon uteservering, ta en isté & bara njuta. Jag är inte ensam om det va?



Kommentarer
skrivet av: neli

Hahaha,jag håller fullständigt med dig om det där med klockan mitt i natten :D Jag fullkomligt älskar den känslan hihi :D

KRAM fin

2010-03-15 @ 23:33:20
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0