Alkoholiserad Fashionista



Vem vill inte ha denna outfiten? Med den skulle du vara snyggast i stan, utan tvekan. Kommer ihåg den tröjan så väl, ögat på elefanten var en rosa "diamant". Kjolen är helt okej, hade jag haft kvar den så tror jag den skulle vara ganska snygg nu. Men what's up med skjortan under tröjan? Lager på lager så man aldrig skulle frysa, haha.
Man fick jämt utskällning av dom äldre om tröjan råkade glida upp så man såg ryggen. Då fick man höra "ima da ti ozebu bubrezi". Svensk översättning: Dina njurar kommer frysa. Haha, vet inte hur det hänger ihop, men juggar ni vet :)
Och blev man sjuk så skulle man dränka en trasa i rakija (starksprit), & sova med det runt halsen under natten. På morgonen luktade man en alkoholiserad 8åring ungefär. Man blev typ aldrig frisk utav det men ändå envisades föräldrarna om att göra så varje gång man blev sjuk.


Kommentarer
skrivet av: irina

känner igen groooovt! Pappa kommer in än idag när jag sover och lägger på ett xtra täcke över min rygg för att njurarna ska vara varma under natten. Och när jag hade feber blötte mamma ner strumpor i vinäger så fick jag sova med de på...skönt -.-

2010-03-02 @ 20:42:03
URL: http://nilazic.devote.se
skrivet av: Ivana

HAHAAHAH FAN VAD KLOCKRENT!!!! Så sant!!! Beli luk, slanina/svinska masti och rakija brukar vara jugge huskurer....Men inget gör någon nytta what so ever!!



Ps: Jag bor i HBG, såg din kille härom dan! =)

2010-03-03 @ 23:09:04
skrivet av: Jasa

Ivana: Haha ja det är alltid samma visa hos alla juggar. Som taget ur Made in YU :)

Haha vaa är det sant? :) VAd skojj.. Var han med någon annan tjej? :P haha.. Da znam ako trebam da ga ubijem :) Nä men vad kul att du kände igen honom :)

2010-03-04 @ 08:48:52
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Ivana

Ja verkligen!! =)



Hahaha nejdå, du kan var lugn han var helt ensam!! :)

2010-03-05 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0