Sminkborstar istället för vattenkokare och elvisp

Jag drömde för inte så länge sen att min bror köpte en vattenkokare och en elvisp till mig i födelsedagspresent. Visserligen blev jag jätteglad över det men det är inget som finns på min önskelista direkt.

Jag brukar inte önska mig saker och ting i födelsedagspresent eller julklapp men något jag gärna skulle vilja ha är ett riktigt bra set med sminkborstar. Jag har sökt på Tradera efter Mac Borstar och man kan hitta en hel del till inte alls dyra priser.

Efter att ha följt två tjejers gemensamma sminkblogg har jag blivit riktigt inspirerad till att själv testa på lite nya sminkningar, speciellt i olika färger. Framförallt glada färger och inte bara grått och brunt.

Så om någon känner att han/hon absolut vill köpa något till mig så har ni ett tips här :) Snacka om hint hint från min sida, haha.





Kommentarer
skrivet av: Grodan

sv: min dag har varit lugn och skön - läst en bok och ätit god mat med min svägerska :)

2010-06-15 @ 22:48:03
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
skrivet av: Grodan

sv: typ sommarlov i alla fall.. ska jobba i helgen och sen har jag schema hela sommaren jag ska gå på :) i höst är det dags för termin 2 på universitetet så jag hoppas jag får lite ledigt iaf ;)

2010-06-16 @ 21:58:15
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
skrivet av: Anonym

Hej! Se upp för kopior på nätet. MAC säljer inga sådana borst-set, och det är just därför som de på Tradera är så billiga (eftersom att de är fake).

2010-07-26 @ 04:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0