Naglar

Det är så fint med med långa naglar på tjejer, det gör händerna så mycket finare och fräschare. När jag jobbade brukade jag gå och fixa mina naglar en gång i månaden och jag tyckte inte det var synd att slänga ut 500 kr i månaden på det.
Men nu när man går i skolan så går det inte att unna sig sån lyx så jag har fått stå ut med mina korta naglar. Jag har världens tunnaste naglar och så fort dom blir lite längre, spricker dom direkt. Nu börjar dom bli lite längre faktiskt så jag bara väntar på att någon nagel ska spricka. Men jag kom på att Depend säljer gel till naglarna och det kostar runt 150 kr så jag ska ta mig ner till Åhléns antingen idag eller imorgon och köpa ett paket så ska jag förstärka mina naglar själv. Det blir inte riktigt samma sak som när man fixar naglarna hos en nagelteknolog, men bättre än inget i alla fall.
Ni minns att jag sa att jag inte klarar av att gå utan nagellack på naglarna va? Idag kör jag på klassiskt rött, men jag valde att piffa till en nagel så här i VM-tider och måla den i serbiska flaggan. Snyggt vet jag inte om jag vill kalla det, men lite kul är det ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0