Malmö here we come!

Hej läsare!

Idag bär det av din min blivande boendeort Malmö. Hur coolt är det inte att jag ska bli skåning? Har inte riktigt fattat det än. Hur som helst, jag & bror ska dit och för min del blir det tredje gången på 2 månader. Undrar om dom börjar tröttna på mig där nu? Bäst att dom vänjer sig :) Vi ska hälsa på Lara och även kusinerna om vi hinner. Vi ska njuta helt enkelt, speciellt om det vackra vädret håller i sig.

Asså jag har tänkt på en sak. Drömmar! Det är otroligt vilka sjuka grejer man drömmer om egentligen. Förra natten drömde jag att jag fick näsblod i skolan och jag svimmade av det så alla samlades runt mig och tittade på mig. Ni som känner mig vet att jag har extrem blodfobi. Men i alla fall: Vad tittar ni på? Hjälp mig! Och sen skulle dom helt plötsligt köra mig till sjukhuset i Jönköping. För vi har ju inte sjukhus här i Värnamo, haha. Men hallå, åka till sjukhus för lite näsblod?
Och det bästa, haha, jag skrattar bara jag tänker på det. Inatt drömde jag att jag träffade Fråga Olle, hans fru och deras son som typ var 2 meter lång (jag har ingen aning om han ens har en son). Jag träffade dom på City Gross i Malmö och dom stoppade mig för att ställa några frågor som dom skulle använda till sitt program. Fråga Olle liksom, men det var inte ens några sexfrågor han ställde. Som tur är för då skulle jag skämmas.
När jag var yngre, gick typ på högstadiet, då skämdes jag som fan när min bror sa string och BH. Jag blev knallröd i ansiktet, haha. Weirdo...

Hur som helst så blev det ett flummigt inlägg, men jag ville bara göra mig hörd :) Ha en fortsatt trevlig dag och självklart en trevlig helg så hörs vi igen när vi kommit hem från Malmö.

Haha vad finns med på bild nummer 2 som saknas på bild nummer 1? Rätt svar hittar ni längst ner!


































Rätt svar:
Jasa!

Kommentarer
skrivet av: laura

Du kommer älska Malmö! .. bästa staden i hela Sverige :)



och TAACK hahahahah.. humordrottning.. haha det har jag inte sett mig som :P taack sååå hemskt mycket.. verkligen taaack.. jag försöker vara rolig via videobloggar :P

Tack för att du gillar de ;)



peace brotha from anotha motha

2010-06-17 @ 12:29:38
URL: http://laurau.blogg.se/
skrivet av: anna

Åh vad kul! Vad är det du ska plugga i malmö? På Mah?

2010-06-17 @ 13:06:22
skrivet av: Jasa

Svar till Anna: Jag ska plugga till fritidsledare :) Det är en högskoleutbildning men den är på folkhögskolan Hvilan. Jag ser framemot det jättemycket :)

2010-06-17 @ 13:22:27
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: laki

HAHAHAH var du tvungen att ta med mina cp bilder - men fan va kul! finn ett fel HAHHAHA

2010-06-17 @ 15:06:48
URL: http://lakistar.blogg.se/
skrivet av: Oskar

Malmö är Sverige chillaste stad, minus dödsskjutningar.

2010-06-17 @ 17:58:32
URL: http://finest.se/OskarNilsson
skrivet av: neli

Ja, srbija saknar man :) Älskar den känslan precis när man kommer in vid gränsen och man ser flaggorna och den där skylten som är på bilden :)



Ska du ner i sommar eller? :)

KRAM fin ♥

2010-06-17 @ 18:11:18
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: linda

'Hej villket land kommer du ifrån och villken stad...

Jag kommer från serbien ( beograd)

2010-06-21 @ 15:33:33
URL: http://lindaasrb.blogg.se/
skrivet av: Tanja

kul att du börjat blogg aigen .jag gillar din blogg=)

2010-06-21 @ 18:55:58
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0