Hej mitt i natten

Klockan är alldeles strax 2.00, och när jag väl är klar med det här inlägget kommer hon vara över 2. Det var länge sen jag nattbloggade, men nu när man har sommarlov kan man ju göra det varje natt. Inte för att jag planerar att göra det, men ändå.
Snacka om onödigt inlägg för jag har verkligen ingen aning om vad jag vill skriva om och vart jag vill komma med det här inlägget. Jag bara skriver för att skriva!
Nu är det ny vecka, det betyder att det bär av till Malmö den här helgen och att jag fyller år nästa vecka. Wooow 24 år här på jorden, det ni. Känns som det var nyligen jag firade min 23 årsdag i Malmö på arenan med serbiska U21-landslaget. Dock var det svenskarna som fick fira mest eftersom dom vann med 3-1, men det var ändå en förlust jag kunde hantera på ett bra sätt eftersom hela den dagen var så bra så inte ens en förlust kunde paja mitt goda humör.
Serbien spelar jämt någon match på min födelsedag och så blir det även i år. Då spelar vi mot Australien som förlorade med 0-4 mot tyskarna idag (igår). Då jävlar om vi inte vinner, då ska jag skriva till FIFA och klaga. Mmm det tycker jag, som Bettan skulle säga. Och eftersom det är min födelsedag, då måste ju FIFA lyssna på mig. Så då ska jag kräva att Serbien går vidare, punkt slut. Bra va? :) Jag menar, det vinner ju alla serber på, inte bara jag. Tur att jag inte är så självisk och tänker på bara mig själv :) Jag är en bra människa jag, mm det är jag!
Men jag är också ganska mesig för när jag läste att Kuzmanovic hade börjat böla efter matchen (han som fixade straff åt Ghana för att han spelade med handen), ville jag också börja böla. Det var hans fel att Ghana vann, men jag kunde inte rå för att jag tyckte synd om honom. Det är något med killar som lipar, haha. Men jag tycker fortfarande att det var klantigt gjort av honom. Samtidigt som jag tycker att det är sjukt orättvist för att Frankrike spelade också med händerna i VM-kvalen och det var tack varje just det som dom fick den sista VM-biljetten. Och inte nog med det, Tyskland spelade också med händerna nu mot Australien men dömde domaren straff pga det? NEEEEEJ! Tyskarna kom undan... Aaah världen hade varit en sån mycket bättre plats om det var jag som dömde VM-matcherna! Då skulle Serbien få skjuta en massa straffar och alla andra lag hade fått rött kort, spelare för spelare. Rättvist och bra:) Bästa domaren hade jag varit!

Märks det att jag är trött? Ja det tror jag nog... Så nu tar jag och avrundar här innan det blir ännu värre! Godnatt alla fotbollsfantaster och alla andra :)


Kommentarer
skrivet av: mightyena

hello, superfin blogg! =)

besök gärna min nya blogg sweetie!

/mightyena



och så måste jag förresten också tipsa dig om en jätte bra hemsida. bloggtrafik! :)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=mightyena

Klicka jätte gärna på länken och bli medlem ;) du får mycket snabbt och lätt mer besökare med bloggen! :D

2010-06-14 @ 11:22:28
URL: http://mightyena.blogg.se/
skrivet av: neli

Bra text gumman angående Serbien :)

Och grattis i förskott får jag passa på att säga då också hihi.



Nej men jag såg inte heller något resultat av masken efter en gångs användning, men jag tycker den är hyffsat bra mot finnar faktiskt! Fick lite små finnar häromdagen och direkt la jag på masken och nästa dag så var dem mindre och på väg att gå bort. Så den är riktigt bra ♥

Jag är nöjd med den. Det handlar om att ge den tid :)



KRAM söt ♥

2010-06-14 @ 13:06:34
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Ida Carlsson

Ville bara säga att du va grymt fin och snygg blogg hade du :)

2010-06-14 @ 13:09:13
URL: http://caarlssson.blogg.se/
skrivet av: Jenny Halvardsson

Fin blogg! :)

2010-06-14 @ 13:20:53
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/
skrivet av: Linda

Svar: Frakten kan jag bjuda dig på =)

2010-06-14 @ 13:27:22
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
skrivet av: Linda

Svar: Ja men gör så du =) Bara att höra av sig igen!

2010-06-14 @ 13:36:37
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
skrivet av: neli

Haha ja flummig eller inte, men besviken är man verkligen! Håller med dig. Man blir ju så jävla sur.. Över en jävla hand som inte ens var meningen så förlorade dem på grund av det. Helvete :( Men vi får vara nöjda över att vi överhuvudtaget kom med i VM för det är ju stort hihi :)



Nej, är fortfarande hemma hos föräldrarna :( Buhu! Saknar min pojk så himla mycket. Vill bara tillbaka, men på fredag åker jag till honom :)

PUSS söt ♥

2010-06-14 @ 14:12:17
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0