Det lilla som betyder så mycket

"Den ända jag kände var jobbigt att säga hejdå till var Jasmina, den där Jasmina som alltid var som en frisk fläckt där man befann sig och man fick ny energi till att försöka tänka positivt. Då kunde jag börjat gråta, var inte långt ifrån. Hoppas verkligen att allt går bra för henne i Malmö, att hon kommer trivas där. Men det tvivlar jag inte på."

Jag läste precis Karrohs blogg, och lite längre ner hittade jag precis det jag nu citerade. Jag trodde inte folk på skolan uppskattade mig så mycket, speciellt tjejerna. Visst jag kom ganska bra överens med dom flesta, men jag kunde inte riktigt passa in bland dom för mer eller mindre alla bodde på skolan förutom jag. Dom hade en speciell gemenskap eftersom dom bodde på samma ställe.
Men den här tjejen Karroh, trots att vi aldrig umgicks mer än på lektionerna så gjorde hon ett så bra intryck på mig. Hon hade humor och hon fick mig att skratta många gånger. Hon bjöd på sig själv, var inte rädd för vad andra skulle tycka. Det är precis det jag uppskattar hos människor.
Jag är glad för att jag lärt känna henne och jag hoppas verkligen att vi kommer ses igen. Det hon skrev gjorde mig så glad, det betyder mycket för mig. Det enda som gör mig ledsen är att hon inte ser det jag och så många andra ser hos henne: En otroligt vacker människa, full med liv och glädje som sprider sig till andra genom hennes närvaro. Du är så fin Karroh ♥ Du måste komma ihåg det!


Kommentarer
skrivet av: neli

Haha, va bra då att du kikade in och såg inlägget om linserna haha :D Det var så lite så!!



Asså, linsboxen? Det har jah aldrig hört talas om :D Är det genom nätet eller? :)

PUSS ♥

2010-06-14 @ 19:35:14
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Grodan

sv: kul att du är med :) lycka till!



Haft en bra dag? :)

2010-06-14 @ 20:57:30
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
skrivet av: Karroh

Nu fick ju du mig att nästan gråta! Ska komma ihåg det, verkligen. Tack <3

2010-06-14 @ 21:02:11
URL: http://somethinginvisible.blogg.se/
skrivet av: neli

Oj, det låter ju bra :D Kanske ska fråga min optiker om det.. Tack för tipset gumman hihi :D



PUSS fin

2010-06-14 @ 22:35:39
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0