Dålig förlorare

Slår man upp dålig förlorare i ordboken lär man ju hitta en bild på mig. Jag klarar inte av förluster och serbiska förlusten mot Ghana idag fick mig att vilja krypa ihop på golvet och börja gråta. Jaa mina vänner, så illa är det faktiskt!
Jag försöker trösta mig med att det inte är så farligt, det är ju trots allt bara första matchen. Men när man tänker på att vi ska möta en utav VM-favoriterna nämligen Tyskland så börjar jag åter få smått panik. Jag hoppas att våra serbiska grabbar vaknar upp och spelar som riktiga män de återstående 2 gruppmatcherna.
Hur som haver tänker jag inte spy galla över serbiska landslaget nu som vissa serber (svikare) gör, jag tänker fortsätta heja helhjärtat och hoppas på att de högre makterna är med oss i fortsättningen.
För övrigt måste jag säga att jag nästan svimmar så snygga de nya landslagströjorna är, I just LOVE them ♥ Jag vill ha!
Ett stort plus ger jag även till kuma Tamara som egentligen är noll intresserad av fotboll, men anstränger sig ändå för min och Olegs skull. Det betyder mycket och jag är minst sagt stolt över dig :)



Jag hade inte tackat nej till denna snygga serbiska supportertröjan heller!

Kommentarer
skrivet av: dragi

nej jag hade inget av de hemma igr hehe....jag köpte den idag efter att ha varit hos er. tänkte ha lite gott denna veckan typ...men slutade med att jag åt allt nu juh haha.

2010-06-13 @ 20:55:42
URL: http://dragi.blogg.se/
skrivet av: Branka

Tror det är ett släckdrag gumman!

Känner igen det där med dålig förlorare :-/

Eller kanske ska kalla det - Draguljevic förbannelse!

2010-06-13 @ 21:05:28
URL: http://brankas.blogg.se/
skrivet av: tamara

Allt för er ;)

2010-06-15 @ 11:51:30
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0