Brunt nagellack

Jag var på Åhléns och köpte skulpteringsgele och geleaktivator till naglarna och där hittade jag även brunt nagellack som jag letat efter så länge. Har Depend alltid haft brunt nagellack? Jag älskar brunt nagellack, det ser så fräscht och stilrent ut. Dessutom älskar jag Depends mininagellack som endast kostar 25 kr. Det som är så bra att dom säljs så små är att nagellacken inte hinner torka ut om dom står för länge. Att dom är så billiga gör att man kan köpa en massa olika färger och det gillar vi ju :)
Jag var även inne på H&M och hittade någon tröjliknande klänning eller var man ska kalla den. En tunn stickad, fint till en sommarkväll. Jag har nästan bara svarta kläder hemma så nu satsade jag på blått och vit-randigt. Jag är lite skeptisk till randiga kläder speciellt när ränderna är vågrätta, det brukar ju få en att se mycket bredare ut. Men jag tyckte inte att så var fallet när jag testade den här saken. Eller så är det H&Ms speglar som luras och får en att se smalare ut än vad man egentligen är, haha. Det lär vi märka när jag tar på mig den här hemma. Den kostade bara 50 kr så det spelar ingen roll om den inte kommer så mycket till användning.

Här har ni resultatet av hur naglarna blev och en bild på det jag fick hem idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0