11 onödiga saker att veta om mig

1. Jag är världens största lipsill!
2. Jag har alltid naglarna målade! Antingen någon jättesvag färg eller någon stark.
3. Jag kan inte simma!
4. Jag hör sämre på vänstra örat!
5. Jag älskar majonäs!
6. Jag gillar mer att promenera på kvällen än på dagen!
7. Jag har aldrig varit mobbad trots att jag såg ut som världens nörd när jag var mindre!
8. Jag drömmer fortfarande om att bli sångerska trots att jag låter som en kråka när jag sjunger!
9. Mina ögonfransar syns knappt om jag inte har mascara på mig!
10. Jag har aldrig åkt flygplan!
11. Jag har bara köpt ett par skor det här året!


Kommentarer
skrivet av: Karroh

Ja det klart! :)

2010-06-06 @ 21:17:39
URL: http://somethinginvisible.blogg.se/
skrivet av: tamara

Den sista punkten är häpnadsväckande för att vara du tappar hakan

2010-06-07 @ 10:18:26
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: neli

Hej tjejen :)



Jag tycker faktiskt att den är super! Är riktigt nöjd :) Har inte haft några finnar på ett tag. Och när man tvättar bort den så är hyn babylen. Ingen mask har vart lika bra som denna. Jag har bara använt Neutrogenas mask och tycker att den har funkat bra, men denna masken är långt ifrån som Neutrogenas.. Den är så mycket bättre! :) Jag rekommenderar den verkligen!

Hoppas allt är bra med dig.

KRAM söt ♥

2010-06-09 @ 20:33:35
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: neli

Jag tycker du ska köpa den för den är verkligen bra :D Tycker jag iaf!



Jag har använt den 2 gånger bara sen jag har köpt den. Jag vill inte ta den så ofta när jag inte har finnar och när jag känner att min hy är bra, den är däremot bra mot när man har finnar och när man vill att dem ska gå bort snabbt, då ska man använda den. Har läst att tjejer som har använt den, som har haft finnar, dagen efter så har finnarna minskat ner :) Älskar såna produkter! Det har jag inte kunnat känna av då jag inte haft någon finne än haha. Men i love it iaf ♥♥



KRAM söt ♥

2010-06-09 @ 20:37:34
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: neli

Jo klart du ska testa den! Du förlorar inget på det. Visst, det går åt lite pengar, men vafan.. Tänk om den är jättebra på dig också? :) Give it a try gumman!



Jag fick den jättesnabbt faktiskt.. Tog 2 dagar innan jag fick hem den. Jag fick den ganska snabbt faktiskt, efter ungefär 2 dagar. Jag klickade hem den sent en dag, runt kvällen, ungefär den tiden nu.. Och jag fick den 2 dagar efteråt! Så jag vet inte riktigt om du hinner få den innan helgen, däremot får du nog den på Måndag :(

PUSS söt ♥

2010-06-09 @ 20:44:37
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: neli

BRA :D Du lär inte ångra dig. Plus, den luktar gudomligt.. Det är ju jordgubb! Mmm, man vill nästan äta på den haha.



Jo, det var jag som nämnde det.. Jag såg en tjej som var lite rödflammig i hyn och efter hon hade tvättat av sig masken så var det röda borta :S Konstigt nog! Det är mest för detta som jag skaffade mig den, eftersom jag har rätt rödflammig hy och jag hatar det :( Men just nu är det så att jag fortfarande är lite brun från allt stekande som jag gjort under dem här dagarna då det vart så fint väder, så det har jag inte kunnat bedöma än, om den är bra mot det :P



KRAMAR fin ♥

2010-06-09 @ 20:53:45
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0