Hej då Sverige

Ikväll bär det av till Serbien med mamma och pappa. Bror stannar hemma i Sverige denna sommaren. Tråkigt att inte ha med honom ner men hoppas han har kul här vad han än hittar på.
Vi kommer inte vara iväg så länge heller, vi kommer hem runt 10 augusti. Som vanligt är man lite orolig inför den långa bilresan men jag hoppas att allt går bra. Både ner dit, när man är där nere och när man ska hem till Sverige igen.
Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er, så hörs vi när jag kommer hem igen.
Ta hand om er! Bror, försök att inte sakna mig för mycket. Tänk på att det är nya äventyr som väntar på oss när jag kommer hem :)

Många kramar till er alla♥


Kommentarer
skrivet av: Laura

omg hur lcyckades du EXAKT?? har du nummer jag kan få?? :) vill veeerkligen ha lägenhet alltså :(

2010-08-08 @ 10:37:07
URL: http://laurau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0