Cambridgekuren

Hej läsare!

Det var ett tag sen, har ni saknat mig? Jag har saknat er i alla fall.
Min blogglust försvann igen ett tag, men sen har vi mest haft fullt upp me att flytta till den andra byggnanden. Och nu var det brorsans tur att flytta med så nu bor han tillfälligt hos oss.

Hur som helst, de senaste 11 dagarna har jag varit på diet. Det blev Cambridgekuren för min del igen för det visar resultat så snabbt och är ganska så smärtfritt. I dag vägde jag mig och vågen visade 4 kilo mindre än vad den gjorde när jag startade med dieten, det tackar vi för :)
Denna gången mätte jag mig också för det är inte alltid det visar så stort resultat kilomässigt. Det visade mer cm-mässigt för min del i alla fall och här har ni resultatet:

Armar: -2 cm, bröst: -3 cm, midja: -4 cm, mage: -8,5 cm, rumpa: -3 cm, lår: -4,5 cm.
Jag är inte lika rund i ansiktet längre och det känns helt UNDERBART :)

Jag har även tagit en före och efter-bild så att ni kan få se resultatet för jag vet att det är många som har varit nyfikna, så varsågod:



Är jag nöjd då? Ja, jag klagar inte i alla fall :) Känner mig mycket finare och slimmare, men den där putmagen vill bara inte ge sig och försvinna, haha. Så nu är jag nyfiken, ser ni skillnaden?

Kommentarer
skrivet av: laki

skinny bitch jag ser skillnaden ;P

2010-07-21 @ 15:20:22
skrivet av: Alex

Jaaa, man ser verkligen skillnad, vad är det här för kur?

2010-07-21 @ 22:14:31
URL: http://alexandrafilipovic.blogspot.com
skrivet av: irina

Jaaaaa man ser skillnad! Vad e det den går ut på? äta nått speciellet, döda med träning eler vad? :)

2010-07-22 @ 13:05:10
URL: http://nilazic.devote.se
skrivet av: Martin

I know the feeling:/ har kört typ samma sak:P men har fortfarande min putmage också.. fattar inte varför det ska vara så svårt att bli av med:O

2010-09-08 @ 20:54:42
URL: http://namnetblevholmberg.blogg.se/
skrivet av: Fakta

Putmagen försvinner sist av allt, det krävs även en del kondition för att bli av med den om du vill att det ska gå fort. Lycka till. You're lookin' good girl!

2010-12-08 @ 14:42:10
skrivet av: urban ankarhake

Hejsan snygging det går ju bra ser jag!

2011-06-28 @ 04:28:31
skrivet av: urban ankarhake

Hejsan snygging det går ju bra ser jag!

2011-06-28 @ 04:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0