Natasa Bekvalac



Sen jag första gången för många år sen fick fick syn på Natasa Bekvalac har jag tyckt att hon utan tvekan är Balkans vackraste kvinna! Då är man riktigt vacker om JAG tycker att man är vackrare än självaste drottningen Ceca. Tycker det är lite komiskt att jag igår fick reda på att hon kommer till Sverige när just min kära pojkvän drömt att han haft ihop det med henne. Det kanske är en varning eller något, haha. Men det kanske skulle vara kul att se henne, det blir nog en annorlunda fest. Sen så sjunger ju hon faktiskt ganska bra, jag gillar dom flesta av hennes låtar. Så frågan är om man ska börja övertala bror redan nu? Jag vet att det inte krävs nån övertalning när det gäller Vlado i alla fall, haha.



Kommentarer
skrivet av: tamara

Den serbiska barbiedockan :)

2010-01-05 @ 19:43:35
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: irina

GÖTT!!! Vet var jag är den 30/1 då =D

2010-01-05 @ 20:58:37
URL: http://nilazic.devote.se
skrivet av: ivana

hahaha seriost? Jag tycker att hon e sa average, inte alls sarskilt snygg. Men vissa bra latar har hon!! :))))

2010-01-06 @ 20:07:24
skrivet av: Jasa

Average?Verkligen inte... Hon är skönheternas SKÖNHET :)

2010-01-07 @ 01:55:19
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Anonym

hahahah smaken ar som baken! Jag tzcker att hennes utseende ar trakigt.....men ja tjejen e sot, thats all :)

2010-01-07 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0