Många läsare!

Eftersom jag skapat en så kallad bloppis här på bloggen så ser jag att min satistik har ökat en hel del. Klockan är 15.45 & jag har haft 59 läsare inne idag, vilket är mycket för att vara jag. Hoppas att några nya läsare fastnar för bloggen nu & fortsätter att läsa, för det skulle bara vara kul för mig :)
Kommer nog inte vara så jättelätt att få skorna sålda eftersom de flesta har större fötter, men jag hoppas att det fixar sig till slut. Ni kan ju alltid kapa av tårna eller något :P Haha så hemsk jag är.

Första skoldagen för det här året är avklarad. Det var en riktig mjukstart må jag säga. Började med 2 studietimmar & eftersom vi inte hade något att göra spelade vi Yatzi istället. Eller STRIKE som Y-Wui säger. Efter lunchen var det bara svenska vi hade, & det var allt. Kul var det att träffa vännerna igen.

Orkar inte skriva så mycket mer nu men jag återkommer under dagen. Ta hand om er så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0