Jag drog in stilen!

Idag hittade jag en helt underbar klänning på ASOS hemsida! Jag sparade bilden & tänkte: Äsch jag lägger upp bilden i bloggen senare ikväll, jag orkar inte göra det nu.
Aaa men tack vare min lathet har en viss bloggerska lagt upp just den klänningen i sin blogg nu. Vi har inte ens samma stil, så varför av just alla klänningar, varför väljer hon den.
Så jag vill bara påpeka att jag inte kopierar henne. Inspirera, inte kopiera var det va? Haha nää, jag inspireras inte riktigt. Klänningen är helt i min stil helt enkelt!




Denna tjusiga sommarklänningen hade jag inte heller tackat nej till :)

Kommentarer
skrivet av: Nora

Nummer 1 var superfiiiin!

2010-01-28 @ 00:29:35
URL: http://missrestelica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0