Hugo 2 år!

Nu ska jag vara duktig & sätta igång med städningen av mitt rum. Vill ju att det ska se fint ut när min älskade Vlado kommer imorgon. Känns som det var evigheter sen vi träffades sist, så jag längtar ganska rejält nu. Jag sa härom dagen att vi inte hade några planer på att göra något, men det stämmer inte riktigt längre.
 Vi har blivit bjudna på 2-årskalas i Gislaved, det är lilla Hugo som fyller år i dag. Grattis världens bästa Hugo! :) Så på lördag ska vi åka dit på kalas, självklart kan vi inte missa det. Och när man går på kalas så måste man ju självklart ha en present med sig, så då ska vi åka iväg till Jönköping imorgon & leta efter en sådan.

När jag pratade med Magdalena igår & även förra veckan så hörde man Hugo prata i bakgrunden hela tiden, & han har börjat prata ganska så mycket. Vilken stor kille han har blivit :) Kommer ihåg när vi fick träffa honom för första gången, då han bara var några dagar gammal, mindre bebis fick man leta efter. Men nu är det andra bullar minsann! Hur som helst så lär det bli en underbar helg.
Har ni några planer?

Här har vi Hugo med mamma Magdalena & moster Danni :)

Kommentarer
skrivet av: Nora

Oj, vad stor han blivit. Jag minns de bilderna du brukade ha på honom. Fy vad fort det går. Och Jasa, älskade Jasa, Vlado kommer vara fokuserad på dig så han lär inte märka hur städat det är va, men städa ändå, det ska vara rent!

2010-01-19 @ 19:36:01
URL: http://missrestelica.blogspot.com/
skrivet av: Ajdins mamma

jättefin bild :)

2010-01-22 @ 11:23:55
URL: http://blacksugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0