Gott Nytt år-2010

Gott Nytt År mina läsare!
Hoppas ni fick ett bra avslut på 2009 & en bra start på 2010, för det fick jag med en massa underbara människor: Vlado, bror, Tamara, Oleg & Lara. Plus alla andra som jag kände på festen med självklart.
Festen i sig var ganska kul, musiken kunde dock ha varit bättre. Men nu ska vi inte vara bittra & klaga. Lokalen var hur fin som helst i alla fall.
Som vanligt blev det stressigt när vi skulle göra oss i ordning, men till slut blev allt bra. Jag ändrade min outfit i sista sekund med. Av någon anledning kände jag mig inte nöjd med den svarta klänningen hur fin den än är. Den åkte upp hela tiden & det hade jag inte orkat tänka på hela kvällen. Så det blev klänningen jag hade på Tamaras dop istället & de nya skorna som jag fick hem i onsdags. Men det blev jättebra, för då matchade jag min stiliga pojkvän :) Måste säga att alla tjejer var jättevackra & alla killar var jättestiliga. Vi lyckades totalt :)
Tycker det har varit jätteskoj att ha Tamara, Oleg & Lara hos oss. Vi har skapat en tradition med att kolla på olika film-marathon under nyårdagarna. I år blev det Brena-filmerna :) Som vi har skrattat åt dom, vi har lagt märke till olika detaljer som förmodligen ingen annan skulle lägga märke till. Sen skulle vi självklart sjunga med i varje låt som Brena sjöng. Fett coola är vi :)
Sen roade sig vissa (Tamara & Oleg) med att gömma mina älskade skor. Fett elakt, jag blev orolig ett tag ju. Men jag ska komma ihåg det & ge igen när dom minst anar det :P
Som ni har förstått så har det varit en härlig helg, mer behöver ni egentligen inte veta.




Av någon anledning gick det att ladda upp bara denna bilden just nu. Men jag lägger in resten av bilderna sen när det funkar.

Kommentarer
skrivet av: tamara

Du står för informationen, jag för bilderna :D HAHA...

2010-01-03 @ 14:50:13
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0