Er förlust!

Det är några stycken som har hört av sig angående skorna, att dom ABSOLUT vill köpa dom. Jag mailar människorna, tror ni dom hör av sig? Nej! Så dålig stil tycker jag. Okej att dom inte vill köpa dom längre, men maila & säg det då. Hur svårt kan det vara?
Jag testade skorna igen för någon dag sen & då passade dom bättre. Foten var nog lite svullen eftersom jag var ganska varm om fötterna. Men då betyder det nog att skorna kommer passa till sommaren då fötterna vanligtvis är lite svullnare än på vintertid. Så jag ska nog behålla dom gudomligt fina skorna trots allt. Så nu kan ni bara vara såå avis för att dessa snyggingar pryder mina fötter :) Er förlust! Men skulle det vara så att nån VERKLIGEN vill köpa dom, kan vi förhandla.
Dom svarta finns fortfarande ute på marknaden om någon är intresserad. Det är bara dom bruna peep toe-pumpsen jag behåller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0