Buse i näsan?

Nu har jag precis pratat klart med min kära pojkvän i tele. Sagt godnatt & framfört min enligt mig bästa idé.
En del av hela samtalet lät så här:

Jasa:
Om vi nångång flyttar ihop, kan vi inte då skaffa en lägenhet med ett rum extra?
Vlado: Jo, det har jag också tänkt på. Så jag kan ha ett datarum.
Jasa: Jaha, men jag syftade mer på att vi ska ha ett rum extra så vi kan göra om det till en walk in-closet för alla mina kläder & skor. Jag lovar du han få en femtedel av garderoben för dina grejer.
Vlado: En femtedel är ändå faktiskt ganska generöst av dig.
Jasa: Mmm precis! Men då är det bestämt då att vi gör så.
Vlado: Jag har inte sagt att det är bestämt...
Jasa: Men jag är äldre så då bestämmer jag!
Vlado: Jag är större, bredare & man, alltså bestämmer jag.
Jasa: Nä för ingen bestämmer. Vi bestämmer båda tillsammans.
Vlado: Har du snor i näsan?
Jasa: *tystnad*....*börjar skratta jättemycket & Vlado hänger på*


Vlado är nog den flummigaste killen som jag någonsin har träffat. Och det är det med honom som jag bland annat älskar så mycket. Vi har samma humor & får alltid varandra att skratta. Det går inte att ha det tråkigt när vi är tillsammans. Men just hans fråga om jag har snor i näsan, som kom mitt från ingenstans, den tar priset :)

Kommentarer
skrivet av: Mia

HAHAHAHA så jävla roligt!!! :)

2010-02-06 @ 20:45:56
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0