Årets första vecka

Årets första vecka har börjat! Nu är det ungefär 1 vecka kvar tills skolan börjar med. Sammanlagt hade jag 3.5 veckors jullov. Tyckte det var hur mycket ledighet som helst, mendet har gått fort. Skulle inte ha emot att få ännu längre lov. Man blir så lat när man väl varit ledig ett tag :P Men nu efter nyår kommer det gå snabbt. I februari har vi sportlov (tror jag det kallades), i mars ska vi ha en veckas praktik (jag vet ännu vart jag ska vara). I april blir det väl påsklov (vet inte när påsken infaller i år). Sen är det bara maj & halva juni kvar, sen säger jag hej då till Värnamo Folkhögskola. Jag har redan redan blivit varnad av flera stycken att avslutningen kommer bli ett enda stort lipkalas. Och det tror jag säkert, man har fått en hel del goda vänner i skolan. Men efter det börjar förhoppningsvis det riktiga livet :)

Händer något speciellt för er i år då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0