3 nya par skor

Under lovet har jag införskaffat mig 3 nya par skor, alla lika gudomliga mer eller mindre! Jag som har så små fötter hittar lättast skor i min storlek över internet, men då får man också chansa när man köper dom. Visst man kan skicka tillbaka dom (beroende på vart dom är köpta), men skönast är om man slipper.

Samma dag som Tamara & Oleg kom till oss, fick jag hem det första paret, som var som gjorda för mig. Som jag även hade på mig på nyår. 13 cm klack, det älskar vi, men det bästa av allt är ju att dom även är bekväma. Bra & billigt köp!


I fredags fick jag hem det andra paret. Ett par beiga som passar både till fest & även till vardags, 11 cm klack, dom känns dock lägre tycker jag. Vet inte hur bekväma dom är än, men även dom passade perfekt. Helt klart nöjd!


Idag fick jag hem det tredje & sista paret (för den här gången). Helt underbara pumps med 11.5 cm klack. Minst i storleken av dessa 3 par men tyvärr ändå lite för stora. Problemet med mig är att jag har så små fötter, så pumps kan jag sällan ha eftersom det inte finns några band eller spännen som håller emot. Vilket man kan se på de två första paren att det finns.
Jag kan ju hoppas att dom passar bättre till sommaren då fötterna brukar vara lite mer svullna än vad dom är nu. Annars om det finns någon som är intresserad av att köpa dessa bruna pumps, kan jag tänka mig att sälja dom. Storlek 35!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0