Tvångstankar

Jag läste min brors blogg precis (www.dragi.blogg.se) där han skrev om sitt tvång att typ glo in i andra människors hem när han är ute.
Så kom jag på mina lite olika tvång jag haft/har så jag tänkte dela med mig med er av dom. Haha jag gillar att bjudapå mig själv även om ni kommer tycka att jag är störd. But here we go:

1. Alltid & då menar jag alltid när vi bilar ner till Serbien så känner jag sånt tvång till att öppna bildörren när pappa eller brorsan kör som fortast på autobahn. Jag vill absolut inte dö men kan inte låta bli att tänka på hur gärna jag vill öppna dörren. Ibland tar jag till & med tag i handtaget & stirrar på det ett bra tag innan jag släpper det.

2. Innan jag började använda linser så vet ju många som känner mig att jag alltid hade glasögon. Jag kunde ta av mig dom & börja dra i bågarna, assådom delarna på sidorna som sitter fast vid öronen. Självklart slutar jag innan jag drar alldeles för mycket, men där brukade jag känna ett tvång att dra så mycket jag bara kan tills dom går sönder. Skönt att man nu oftast använder linser :)

3. När jag är ute & går & möter någon som går mot mig så känner jag att jag MÅSTE gå innerst när vi går förbi varandra. För om det råkar köra förbi en bil just då & råkar köra upp på trottoaren så kommer den köra på den andra människan först & inte mig. Så brukar jag speciellt tänka om det är äldre människor. Dom har ändå levt längre än mig så det är mer rättvist att dom ryker först isf. Jag önskar ingen illa, men jag vill ju leva :)

Okejnu kommer ni antingen tro att jag är någon psykbrud eller att jag borde söka in till Outsiders, men borsett från mina tvång så är jag faktiskt en helt okej människa :)

Kommentarer
skrivet av: Neli

Haha du är sjukt rolig :D Detta var något nytt haha. Så söt ♥

2010-02-18 @ 00:33:46
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Neli

Haha ja det är alltid kul med sånt folk :) Älskar också att få andra att skratta hihi. Inte ska man vara tråkig och seriös hela tiden. Palla liksom :)



Haha, ja klart man blir och det gör en mer motiverad till att skriva mer hihi :D

Puss draga ♥

2010-02-18 @ 00:45:22
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: sara:*

fin header!:)<3

2010-02-18 @ 09:35:13
URL: http://saramjauu.blogg.se/
skrivet av: Nora

Tvångstankar är nog mycket vanligare än vad man tror.

2010-02-20 @ 04:15:38
URL: http://missrestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0