Oj så pinsamt det kan bli- Felskickade SMS

Tänk så fel det kan bli när man råkar skickar ett SMS till fel person. För att inte tala om PINSAMT. Som jag har skrattat när jag läste detta, här är några exempel:


Till:
Mamma
Sms: Annie skulle komma över ikväll. Jag måste få låna din dildo som jag köra i henne. Förstår om batterierna är slut som du nöter på med den ;)
Svar: Nej vad har du fått sånt strunt i från. Sen tycker jag att jag ska få ha mitt privata för mig själv. Kommer du på söndag och äter middag?

Förklaring: Min mamma trodde att jag ville låna hennes dildo som jag hoppas att hon inte har. Det var menat till min polare som har en dildo som han använder på tjejer han träffar. Mamma har inte sagt ett ord om det här efteråt och lika glad för det är jag.

/Ralle


Till:
Kompis (samma kön)
Sms: Tjena mannen! ville du fortfarande komma hit och ha kuk? har laddat upp med bärs, film chips och slagit på bastun. Kommer bli as mys, och slippa vara bakis imorn!!
Svar: hahah antingen har du jävligt mongolida fingrar eller så vill du göra en wet willy i mitt dajmkryss med din baguette... och det tillåter jag inte!!! är hos dig om 15 min :D

Förklaring: T9, kuk skulle vara kul.  Blev inte pinsamt, men kunde ha blivit så om det var en person som man inte kände eller inte kände så bra.

/Simpa


Till:
Faster
Sms: Han knullade mig i går så att min fitta är helt öm i dag ..
Svar:
Detta ska jag meddela din mamma om NU!

Förklaring: Jaa.. smset skulle till min bästavän som inte kom på en fest där jag var.

/Mia

Till:
Hyresvärden
Sms: Hej älskling. När du kommer hit så ska jag slita av dig kläderna och straffknulla dig för du va sen igår. Älskar dig massor
Svar: Humm, hyran blir den samma. Kram

Förklaring: Ja det blev liite fel där ja. Men han tog det som ett skämt.

Till: Pappa
Sms: Sa till mina kompisar att du har större kuk än en brödkavel. Hihi nu vet dom att min ***** har en riktigt stor. :P  Puss
Svar: Nej, de här är inte sant. Du skall omgående ställa det här till rätta.

Förklaring: Pappa trodde verkligen att jag skrev om honom. ***** skulle vara kille inte pappa. Men jag vågade inte skriva kille direkt eftersom jag inte visste vart vi stod. Nu är en av mina polare tillsammans med honom.

/Smilla


Till: Pappa
Sms: Har du haft trekant nångång?! Jag hade det med två killar, det var helt sjuuukt!
Svar: Nix, jag har haft chansen, men då backade jag. Kändes inte rätt liksom.

Förklaring: Jag var skitfull och minns inte att jag skickat smset, så vem det var menat till vet jag inte. Försökte ljuga och säga att det inte var sant dagen efter, men han trodde mig inte ;o

/Fröken smidig


20.16
Till: Storebror
Sms:  Skulle verkligen vilja ha sex med dig men jag vet inte om jag vågar eller om det är rätt. Är du rätt för mig. Tycker du om mig?
Svar: Jag tycker om dig. Men jag utgår från att du skickat fel. / Storebror

Förklaring: Skickade detta avslöjande sms till min bror som tog det bra. Efter det så vågade jag inte skicka till min pojkvän. Och sen skämdes jag ihjäl när jag senare träffade brorsan.

/Tilda


Till: Pappa
Sms: Drömde så sjukt. Du låg och onanerade i min säng och jag såg dig genom dörrspringan. Det var så verkligt när jag vaknade så jag visste inte om det var sant eller inte. Blev lite kåt faktiskt
Svar: Ja det var en dröm och en sjuk sådan. Man kan inte rå för vad man drömmer men jag tycker du framför den till mig lite väl grovt och rakt på. Puss /Pappa

Förklaring: Skickade till pappa istället för min pojkvän. Jag skämdes på riktigt ihjäl när han svarade. Han trodde verkligen att det var menat till honom. När jag förklarade att det blev fel och att jag skämdes så skämdes han ännu mer.


Till: Pappa
Sms: Låg och tänkte på din balle i morse när jag vaknade. Smekte mig tills jag kom. Bra start på dagen.
Svar: Det här ville jag inte veta

Förklaring: Skulle skicka till min sambo men skickade till min far som förmodligen satt kaffet i halsen.



Kommentarer
skrivet av: Andrea in Serbia

Hahahaha, jag läser den "bloggen" varje dag. Så störtskön :)

Ibland sitter jag och försöker översätta till serbiska, ingen fattar och jag sitter som en annan idiot och skrattar för mig själv :)

2010-02-23 @ 21:08:28
URL: http://barajovana.blogg.se/
skrivet av: Andrea in Serbia

Hahahaha jag kan bara tänka mig hur min pappa skulle reagera ifall han fick ett sådant sms av mig :).

Du, alla jävla upptagna idioter raggar på mig. Så typiskt serbien ändå... blir så trött. Och så säger man "jag vill inte vara med dig, du har fru och barn"... men det är inte en adekvat ursäkt TYDLIGEN?????

2010-02-23 @ 21:27:44
URL: http://barajovana.blogg.se/
skrivet av: Andrea in Serbia

Jag pluggar i Novi Sad. Kom idag på att jag har bott här i fem år... Känns typ som ett eller två max.

Såg på din blogg att du är från PO. min pojkvän var i lumpen där, brukade åka dit varje helg :)

2010-02-23 @ 21:39:18
URL: http://barajovana.blogg.se/
skrivet av: Andrea in Serbia

Ja, planen är ju att jag ska flytta tillbaka. Men det kommer bli skitsvårt. Efter sex år här har man ju skaffat ett nätverk, kompisar, kontakter... Man känner sig hemma. Kommer bli svårt att flytta tillbaka till Sverige, även fast jag ofta längtar hem...

Sen älskar jag studentlivet här och sätter unga lever på... Spontaniteten, gemenskapen, närheten man har med de flesta... Usch ja, vill inte ens tänka på dagen då jag måste flytta.



Ja alltså, po har alltid varit förknippat med härliga minnen för mig... Jag är emotionellt knuten till den staden. Så jag är nog inte så objektiv i min åsikt :)



Kommer du till NS någon gång får du höra av dig så kan jag visa dig runt :)

2010-02-23 @ 21:53:20
URL: http://barajovana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0