Min lilla blogg är stor



22 februari 2010- 112 besökare. För att vara min lilla blogg, är detta hur mycket som helst. Och självklart uppskattar jag ALLA läsare jag har trots att jag inte vet vet vilka ni alla är. Tack till erunderbaringar! Märks ju vilken skillnad det har blivit på bara 9 dagar, från 25 till 112 läsare. Dock brukar jag ha mellan 40-50 läsare varje dag, men när jag har bloggtorka så förstår jag att ingen vill klickar sig in hit när dom möts med samma inlägg som dom redan har läst. Hur som helst, lämna en kommentar om vilka ni är & vart ni bor. Vore kul att veta vilka ni är, för det är ju tack vare er man blir motiverad till att fortsätta blogga. STOR KRAM TILL ER!

Kommentarer
skrivet av: Nora

Haha, mååååånga av de kommer från att jag har länkat till dig på inlägget där bilden finns på dig!

2010-02-24 @ 13:33:52
URL: http://www.missrestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0