Löshåret har rymt

Nu har jag tvättat mitt löshår med lite schampoo & en massa balsam. Jag hoppas verkligen att jag har lyckats skölja ur allt, annars kommer det bara kännas bajs sen. Jag kom att tänka på en sak nu när jag tvättade löshåret. Förra nyåret (2008/2009) kom Tamara hem till oss nästan en hel vecka innan nyår, så då skulle jag & Tamara vara duktiga & färga mitt löshår eftersom mitt egna hår var riktigt mörkt då. Det var kämpigt men vi lyckades till slut. Sen virade vi in håret i en handduk & lät det vara på golvet så att det kunde självtorka. Efter en stund när vi kom in i rummet igen upptäckte vi att både löshåret & handduken var borta. Vi kunde ju inte varit dumma båda 2 & glömt vart vi la håret, vi var helt säkra på att vi la det på golvet. Vi frågade mamma om hon visste vart det hade tagit vägen, men det visste hon inte. Helt sjukt att löshår kan försvinna bara så där... Samtidigt tvättade mamma nere i tvättstugan & hade tagit ner tvättkorgen innan vi upptäckte det mystiska försvinnandet. Mamma frågade oss vart vi lagt håret & vi sa att det låg i en handduk på golvet. Då säger hon att hon har varit inne i rummet & tagit en handduk & slängt in den i tvättkorgen men att där inte låg något löshår. Jag & Tamara springer ner till tvättstugan & vad upptäcker vi i tvättkorgen? Jo mitt löshår som ligger utspritt överallt! Hade någon granne kommit in & sett det, hade dom ju trott att det ligger en människa i tvättkorgen. Det var ju tur att mamma inte hann slänga in handdukarna i tvättmaskinen, för då hade det varit ganska så kört med mitt löshår, haha.
Och där har ni historien om löshåret på vift!


Kommentarer
skrivet av: Neli

Ja precis :D Så ska det vara hihi. Då blir allt så mycket roligare ♥



Hmm, tror det var 160 st :D Så glad! Va händer i helgen då tjejen? :) KRAM söt ♥

2010-02-18 @ 15:47:44
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: dragi

asså på tal om löshår....du hade ju mer av d ljusare? har du kvar det eller? för då behöver du bara clips till det...ja o färga d oxå haha.

2010-02-18 @ 17:12:51
URL: http://dragi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0