Ljust hår

Jag tror ändå att jag vill försöka satsa på ljusare hår. Att jag kanske börjar med lite guldfärgade slingor till våren & sen i sommar fixar nya slingor som ljusar upp håret lite till. Jag vet hur jag funkar, jag kommer ångra mig flera gånger innan det väl är dags att göra något, men å andra sidan vet jag hur mycket jag trivdes när jag var ljushårig. Hittade en jättefin blond färg som jag gillar, men tror inte att jag ska bli riktigt så ljus. Men något i den stilen i så fall :)
Vet att många tycker att jag passar bättre i mörkt hår för att det framhäver mina ljusa ögon så fint, men sen vet jag att när jag väl är ljushårig, tycker alla det är jättefint med.  Jag ser ju ganska så skandinavisk ut i det ljusa :)


Kommentarer
skrivet av: Neli

Haha :D Ja, det brukar ju oftast vara så. Man är aldrig nöjd med det man har, man vill alltid ändra på sig haha. Och alltid vill man ha det på ett annat sätt :(



Ja, har rätt mycket i skolan faktiskt. Men så är det ju hela tiden. Va ska man göra. Haha, ja det är faktiskt onsdag imorgon. Redan mitten av veckan, känns riktigt skönt :) KRAM

2010-02-16 @ 21:34:06
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Neli

Hihi det gör inget :D Brukar bli så ibland haha. Lugnt.



Ja jag vet, jag har också tunnat ut mitt hår flera gånger. Ångrar det också sjukt mycket, men på ett sätt är det skönare att platta det när det är tunnare :D Haha. Men att ha tjockt hår är sjukt snyggt!



Ja, det är sant. Så på det sättet är det skönt när man har mycket att göra haha. Tiden går fortare som du säger. Herregud, liksom Februari är snart slut :) Våren och sommaren är snart här! Längtar som aldrig förr. Vill bara se grönt gräs haha. Kram draga

2010-02-16 @ 21:44:54
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0