Kenzas pojkvän visade 3 fingrar.. WELL BUHUU!

Vilket liv det har blivit om att Kenzas serbiska pojkvän visade upp 3 fingrar. SO WHAT! Ja tyvärr har det tecknet missbrukats under kriget, men folk borde lära sig den riktiga innebörden av 3 fingrar. Den ortodoxa tron... Fadern, Sonen & Den Helige Anden.
Det är ett sätt för oss serbiska ortodoxa att visa vart vi kommer ifrån & vad vi tror på. Inte ska vi behöva få skit för det, & inte borde hennes pojkvän få det heller. Jag säger bara: Go Kenza & Aleks :)




Ja, jag visade upp 3 fingrar & nej, jag är ingen krigsförbrytare för det :)

Kommentarer
skrivet av: Fanny

(Y)!

2010-02-21 @ 02:57:59
skrivet av: Nora

Ja, jag har blivit trött på att förklara det för folk. Det är religiöst och har ingenting med krig att göra. Jag älskar dig för att du alltid står för vad du är och vad du tycker!

2010-02-21 @ 19:00:27
URL: http://missrestelica.blogspot.com
skrivet av: Anonym

Vad tycker du om att Aleks måste be om ursäkt för Kenza och att han aldrig ska göra om det? Toffel eller vad?

2010-02-21 @ 20:17:16
skrivet av: Jasa

Svar till Anonym: Jag tycker inte Aleks behövr be om ursäkt för något för han har inte gjort något fel. Tror att han bad läsarna om ursäkt för Kenzas skull. Märktes ju klart & tydligt vilka störda läsare hon har som blev upprörda över bilden. Nu i efterhand när han bett om ursäkt svarar många: Ursäkten godtas, jag tog egentligen inte illa upp men fanns andra som gjorde det.



Yeah right att dom inte tog illa upp, det blev ju krig på nytt nästan.



Tycker läsarna ska be Aleks om ursäkt faktiskt.



Hoppasdet var svar nog :)

2010-02-21 @ 20:36:42
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: nilla

hehe bra! nej du ser inte ut att stå och tänka på människoslakt och krigsföring.

2010-02-22 @ 08:15:32
URL: http://niillaah.blogg.se/
skrivet av: Aleksandra

Håller med dig go aleks och kenza! :D

2010-02-23 @ 22:45:38
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0