Jag ser inte fram emot...

.... att gå ut i 11 minusgrader strax! Efter en veckas ledighet börjar skolan om 40 minuter igen. Hade helt roliga drömmar inatt, skrattade när jag vaknade. Drömde att det var sommar, vi satt i skolan, hade lektion & drack öl (Jelen Pivo), så börjar jag & Ogge som går i samma skola att sjunga en låt av Brena & Dzej. Ljubavne igrarije :) Haha, vet inte vart jag får allt ifrån. Så jag bjuder på den låten för man blir faktiskt på bra humör av den. Enjoy & ha en bra dag alla mina fina läsare!

 

Haha kolla videon! Kolla kläderna, kolla hur dom överhuvudtaget såg ut, haha.

Kommentarer
skrivet av: Neli

Haha ja det var en riktig skön dag idag haha :P



Hihi, men va skönt ändå att bo så nära :D 5 minuter från skolan, sån tur haha :D



Vad har du för planer idag då? :)

KRAM

2010-02-22 @ 13:14:09
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0