Jag är så rolig!

Nu har jag kollat igenom nästan hela min blogg. Började från sommaren 2007. Vissa saker skämdes jag över nu när jag läste, haha. Sen fanns det massor med roliga saker jag hade skrivit som fick mig att skratta så här mitt i natten. Självklart fanns det massor med händelser som man också längtar tillbaka till. Men jag var ganska deppig förr me pga alla dessa töntar jag hade kärat ner mig i, haha. Det var bara 2-3 år sen, men man kunde tro att jag var 13 år. Skönt att man har förändrats nu :)

Jag har fortfarande inte bloggat om förra helgen, känns som det kommer rinna ut i sanden. Eller så sparar jag det till efter nästa helg eftersom Vlado kommer då igen så kan jag slå ihop dom helgerna.

Tidigare ikväll satt jag & funderade på om jag ska satsa på guldakiga slingor genom hela håret eller om jag ska köra på den klassiska blonda slingan i luggen som jag haft de senaste 2 sommrarna. Vad tycker ni? Ibland har jag sån beslutsångest. Det var ett tag sen jag var ljushårig, & sist jag var det så hade jag ju rejält kort hår. Nu har det blivit ganska så långt. Planerar ändå inte att göra något med håret nu, det får bli nångång i vår istället. Så jag har ju gott om tid att bestämma mig & ändra mig några gånger också.

Klockan är snart 2.30 & jag sitter fortfarande uppe. Man får passa på när det är helg ju :) Vlado skickade precis sms om att jag ska ringa upp honom, så nu avslutar jag här. Ta hand om er!

Kommentarer
skrivet av: Mia

eller huuur hahaha de är väl härligt här ens pojkvän kan få en att skratta! :) puss

2010-02-07 @ 13:53:45
URL: http://lillablondy.blogg.se/
skrivet av: tamara

Om du vill ha en blond touch, så röstar jag på den klassiska blonda slingan ;)

2010-02-07 @ 15:11:55
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0