Idag har jag flyt

Idag har jag varit duktigare än på länge. Har verkligen flyt  i skolan idag, haha. Har skrivit så det ryker, nu har jag skrivkramp. Nästan hela hemtentan är klar, har 2-3 frågor kvar och att lyssna på något psykprogram.
Jag var även först med att bli klar med svenska uppgifterna & skicka in dom-stolt. Så slipper man tänka på det. Nu ska jag leta info om hur "vanliga" människor levde efter världskriget & vad som var modernt.
Men först belönar jag mig själv & er med ett blogginlägg. Det är lite roligare att blogga, haha :)
Bara för det blev det stopp i huvudet nu :P Har ni några önskemål om vad ni vill läsa här i bloggen? Typ fler tvångstankar eller flummiga videoklipp? Jag är ju lite av en clown ibland, men det är väl charmen med mig. Aja men har ni några önskemål så är det bara att säga till som sagt.
Nu ska jag fortsätta vara duktig & jobba vidare. Vi hörs sen mina läsare!

Kommentarer
skrivet av: Marija

Vad är det du utbildar dig till? =)

2010-02-23 @ 17:36:24
skrivet av: Jasa

Marija: Jag går på folkhögskolan nu & läser barn & ungdom. JAg kommer inte ha någon färdig utbildning efter detta, måste läsa vidare.

2010-02-23 @ 17:47:20
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0