I skolan

Hej vänner!

Sitter i skolan nu & väntar på att ha samhällskunskap. Så i brist på annat att göra, tänkte jag passa på att blogga så länge. Vlado kan jag inte ringa & störa för han är hos tandlökaren & fixar någon tand. Haha skulle vilja se hans bedövade munhalva :) Alltid kul att se någon efter att dom varit hos tandläkaren & fått bedövning. Minns när jag hade fått det under gymnasiet så gick jag till skolan efteråt & var så hungrig så jag köpte en fralla först & gick till lektionen. Det jag inte hade någon aning om var att jag satt & dreglade rätt rejält samtidigt som jag åt. Klasskompisarna var ju ganska roade kan jag ju säga. Jag fattade ingenting förens dom sa något, haha.

Synd att Vlado inte ska till skolan efteråt så att han kan råka ut för samma sak. Hoppas han dreglar lite genom genom stan sen när han ska hem. Jag är så snäll mot min pojkvän :) Men det är bara för att jag älskar honom så mycket. Finns ju så många sätt att visa sin kärlek på, haha.

Nu har jag fördrivit tiden lite i alla fall, 10 minuter tills jag börjar. Så nu avslutar jag det här & loggar ut från datorn. Hörs kanske senare idag :)


Kommentarer
skrivet av: Neli

Asså, vilken film är det? :D Detta har jag missat haha. Kusturica gör grymma filmer :) KRAM

2010-02-08 @ 23:56:24
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Linnea

kul med samhällskunskap =)



sv; nee inte jag heller =) Allt bra med dig i dag? =)

2010-02-10 @ 12:48:03
URL: http://liasplace.blogg.se/
skrivet av: Linnea

sV; Aa men exakt =) jodå det är bara bra här =)

2010-02-10 @ 21:13:58
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0