Himmelriket

"Godmorgon" läsare!
Jag gick upp kl 11.00 & kollade klart på dom sista 20 minuterna av Våra bästa år. Sen hoppade jag in i duschen, & nu sitter jag här. Jag måste bara skriva om den nya duschcremen jag har köpt. Det är Barnängen Essentials creme & olja, Silke & Magnolia. Det är den mest gudomliga lukt mina näsborrar någonsin har skådat. Dock kände jag igen lukten. I Sverige är den ny, men förra året i Serbien köpte jag en duschcreme med exakt samma lukt. Det var dock av märket FA, eftersom Barnängen inte existerar i juggeland. Jag fick såna flashbacks från sommaren & slängde ner duschcremen i korgen direkt. Jag upptäckte nu att det finns tvål i samma lukt så om den finns på Willys så ska jag köpa den med.
Jag sitter & sniffar på mig själv hela tiden för att jag luktar så gudomligt gott. I lördags tryckte jag upp armarna i näsan på Vlado hela tiden så han med skulle lukta på mig. Tror vi sniffade ur lukten inom 10 minuter. Tänk hur förälskad man kan bli i en lukt. Nu är ni säkert ganska nyfikna på hur den luktar så jag tycker att ni ska ta & köpa den för den rekommenderas verkligen. Inte bara för att man luktar så gott utan även för att kroppen känns så mjuk & len efteråt.

Så vad ska jag göra mer idag än att sniffa på mig själv? Inte så mycket, kanske ta en runda på stan med bror senare idag när han kommer hem från jobbet. Annars ska jag bara ta det lugnt & börja lite med min hemtenta.

Idag hade Vlado prov, & han borde vara klar nu för det skulle hålla på fram till lunch. Jag hoppas verkligen att han klarar det för det förtjänas han. Han är så duktig & kämpar trots att det är svårt. Bara det att han lyckades komma in på den utbildningen fast han inte hade någon arbetserfarenhet är så jäkla bra. För det är inte lätt att komma in så sa dom till honom när han sökte. Så nu väntar jag på att han ska höra av sig :)

Hoppas ni får en fin dag mina vänner!


Kommentarer
skrivet av: Valentina

VARFÖR ska vi alltid vara först, störts och bäst?

2010-02-16 @ 18:41:47
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Jasa

Valentina: Du glömde vackrast :P Det är inget man kan förklara, det är något som bara är så :D

2010-02-16 @ 21:59:54
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0