Glad Alla hjärtans dag

Hej vänner!
Glad Alla hjärtans dag på er som firar :) Hoppas ni fått massor med kärlek på ett eller annat sätt.

Som vanligt har jag haft en underbar helg med min Vlado. Och som vanligt har vi inte velat hitta på allt för mycket så att tiden ska rinna iväg allt för snabbt, vilket den ändå gör.
I fredags hämtade han upp mig i skolan, då hade han köpt en fin röd ros som alla hjärtans dag-present. Vi bestämde att vi inte skulle köpa något till varandra eftersom vi inte har råd. Sen fick jag 2 kinderägg med som jag blev superglad över.
 
Hela helgen var vi bara hemma & hade kul tillsammans, skrattade & fjantade runt. Vlado fick för sig att ta på sig mina öronmuffar & solglasögon när vi skulle till Willys & handla & då var det inte ens dag ute, haha. Mmm lättroad pojkvän har man minst sagt!

Jag älskar när Vlado säger fel, det blir alltid så kul. För några veckor sen frågade han om jag kommer ihåg filmen Jack & Jones fast han tänkte säga Indiana Jones. I fredags låg han i sängen & lekte cool samtidigt som han råkar säga "Got a silence to kill" istället för licens to kill. Och ja han hade rätt när han sa att det skulle hamna i min blogg. Vi älskar att skämma ut varandra. Igår kom han på mig när jag dansade i mitt rum & sen ställde jag mig vid spegeln & kollade in mig själv. Visste inte att han stod vid dörren & tittade på. Jag skrattade så mycket efteråt att jag fick huvudvärk.
Sen var det ganska kul när mamma gjorde pannkakor & Vlado gick fram & tog stekpannan för att sedan gå iväg med den & gömma sig. Mamma såg helt förvirrad ut när hon såg att den var borta, haha.

Imorse gick jag upp kl 9.20 för att baka en hjärtformad tårta till honom, det fick bli hans Alla hjärtans dag-present. Första gången jag skulle göra plazmatorta, men jag lyckades riktigt bra. Jag passade på att göra en liten tårta åt brorsan med. Vlado tyckte jag var så duktig & gillade tårtan. Det gjorde även bror :)

Jag känner verkligen att jag inte orkar skriva, utan jag gör det mest för att få det gjort. Men nu har ni i alla fall en uppdatering. Ha en fortsatt fin kväll!




Kommentarer
skrivet av: Valle

Grejen är att ni som läser hennes blogg läser bara det hon skriver som händer om mig :D men ni ska bara veta vad hon gör som inte hon skriver om hehehe... ps: glöm inte den till håret som jag hängde upp i lampan :D... love you

2010-02-14 @ 23:19:53
skrivet av: Jasa

Valle balle :D Haha det är alltid roligare att skriva om andra än om sig själv :P Men faktiskt så skrev jag ju om när jag dansade å du kom på mig. Det är det enda skämmiga jag har gjort i helgen :P Haha faan den kommer få hänga i lampan tills du kommer nästa gång. Jag når inte till den :( haha... Love you too <3

2010-02-15 @ 13:24:36
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: tamara

Snacka om att jag känner ett sug efter plazmatorta. Davaj davaj ;D

2010-02-15 @ 15:58:35
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Valentina

hahaha vad störda ni är :D tårtan ser riktigt god ut! vår lördag och söndag var faktist underbar och nästa vecka åker vi till Göteborg för att fira ordentligt med jacuzzi och bastu på hotellet och bio

2010-02-16 @ 00:38:35
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0