Chokladmjölk

Idag börjar jag dagen med chokladmjölk, så mycket godare än kaffe :) Igår la jag mig ganska så tidigt, runt kl 01, men så zappade mellan tvn-kanalerna & hittade nån intressant serie på 4an. Efter det fastnade jag konstigt nog för OS, det var någon snowboardtävling som såg ganska cool ut så jag kunde inte sluta kolla. Det slutade med att jag la mig strax innan kl 3. Lika bra att passa på att vara uppe sent medans man kan.

Igårkväll kollade jag på mitt löshår jag inte använder alls ofta, kommit fram till att jag behöver tvätta det. Känns lite strävt nu efter att ha haft hårspray i det till nyår. Helst skulle jag vilja köpa nytt löshår som är längre. För nu har mitt hår nästan hunnit bli lika långt som löshåret. Men det får vänta som allt annat så klart.

Kul att det var så många som tyckte det var kul att läsa om mina tvångstankar, fick en del kommentarer på facebook med, haha. Älskar att få folk att skratta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0