Badräkt

Kommer ni ihåg badräkten jag bloggade om för någon vecka sen som jag blev helt förälskad i? Mmm, jag beställde ju den. För det första så tycker jag det var dålig stil av Ellos att inte tydligt skriva hur det ligger till med frakten, det framgick  inte att det fanns andra avgifter som man skulle betala också. Så sammanlagt gick frakten på 100 kr, ganska mycket när man bara beställer en badräkt. För det andra: badräkten satt inte alls som på bilden. Såg nästan ut som att det var en helt annan badräkt. Plus att den var alldeles för liten vid brösten. Så det var bara till att skicka tillbaka den igen. En sak är säker, jag tänker inte beställa från Ellos fler gånger.
Nu är jag ute på jakt efter någon annan badräkt, men inte via nätet i alla fall. Tips på några butiker där man kan hitta liknande badräkter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0