Ännu en ny dag

Godmorgon vänner!
Har ni sovit gott? Det har jag vad jag minns i alla fall. Här sitter jag & tar en morgonkaffe, vilket inte händer ofta ska jag säga er. Det är dessutom juggekaffe, men det är viktigt att det är med mjölk annars kan jag inte dricka det.

Usch jag har varit så lat & inte gjort något under lovet, fast & andra sidan så finns det inte mycket man kan göra heller. Dom flesta vännerfrån skolan har åkt hem så dom kan man inte heller träffa. Jag är såå sugen på att fika ute på stan, har inte gjort det på en evighet. Men pengar till det har man inte heller. Inte lätt att vara student :) Nästa vecka kommer CSN i alla fall. Dock får man vara försiktig med att slösa för mycket. Jag ska i alla fall köpa ett träningskort, nu måste jag skärpa mig. Sommaren börjar ju närma sig sakta men säkert. Har ju ett gym på skolan men det är så litet så jag tycker inte det är så kul där. Nu ska det bli lite annorlunda träning :) Man kanske blir mer motiverad då. Det återstår att se.

Vad har mina läsare för planer för dagen då?


Kommentarer
skrivet av: Neli

Haha du måste skoja, är det så enormt? :D Damn asså! Så häftigt. Jag har för mig att det är den största ortodoxa kyrkan i Europa, eller har jag fel? Tror mamma sa något om det haha.



Hihi ja, speciellt Beograd. Skulle vart kul att spendera några dagar där under sin semester. Bara gå runt och besöka massa häftiga grejer! Mycket bättre än att sitta hemma i den tråkiga byn haha.



Tack desamma draga :) Puss

2010-02-17 @ 11:37:14
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Neli

Wow va häftigt. Jag ryser nu haha :D Kan tänka mig hur coolt det är att stå där! Känns som en film ju haha. Ja, lätt att jag vill gifta mig där också :D Haha. Min dröm hihi.



Oh, va typiskt! Låter tråkigt. Det är ju det som är så surt. Man lägger ut pengar på produkter, hoppas att det ska funka, men så hjälper absolut ingenting och pengarna har gått åt i onödan. Lyllos killar som har bra hy haha. Stackars oss tjejer! Men det kanske har med sminket att göra också :/



Puss draga

2010-02-17 @ 11:49:08
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Neli

Haha ja visst, hör bara av dig när det är eran tur så jag vet haha :P



Ja, man gör ju det. Sen när man ser alla andra tjejer som har världens finaste hy, så gör det det hela värre! Man blir galen. Jag sket i skolan förra veckan för en finne :P Men asså, jag mådde skitdåligt. Ville bara ligga i sängen hela dagen och undvika att visa mig för folk.

Asså, så du använder sånt smink? Jag funderar också på att börja med mineralsmink. Men är inte det dyrt? :/ Ja, klart rengöringen gör mycket också hihi. Det är det viktigaste!



PUSS draga

2010-02-17 @ 11:56:52
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Neha

Jag har inga planer alls:P

2010-02-17 @ 12:05:28
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
skrivet av: Neli

Hihi ja klart det kommer :) Du får se gumman! Ni är ju som gjorda för varandra hihi.



Hihi okej. Jag ska gå och kolla någon dag :) Måste fan ta tag i det och köpa rätt produkter asså. Orkar inte gå runt och må dåligt längre på grund av min jävla hy. Det förstör!

Men hur ser den mineralpudern ut som du använder? För det finns väl flera olika sorter? :) Jo men jag vet precis vad du menar. Jag visar mig typ aldrig ute utan smink. Jag bara önskar att jag kunde ha så fin hy, att jag kan gå till skolan utan att oroa mig att jag är ful :P



Och på tal om det där i.d sminket. Vill också testa det. Men det är ju så sjukt dyrt :( Sen vem vet om det funkar också! :/ Puss draga

2010-02-17 @ 12:14:38
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Neli

Jaha det är den ja :D Har sett den flera gånger hihi. Så den är bra då? :)



Just nu använder jag ingen puder. Bara en foundation från Clinique som är sjukt bra. Men den är så sjukt dyr så jag vet inte om jag kan ha råd att köpa den hela tiden, men den håller länge också ifs :) Så det är bra!



Ja jag har också hört att det ska vara bra, men som du säger, man får helt enkelt pröva det själv och se :) Puss draga

2010-02-17 @ 12:30:18
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Neli

Hihi okej :) Låter härligt ju! Ska kanske ta och prova det då :D Men det får bli när min foundation är slut och det lär den inte vara om typ några måander haha :( Men det kommer :)



Puss draga och tack för ditt tips :)

2010-02-17 @ 12:36:06
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: lovisa

kaffe <3

2010-02-17 @ 13:27:22
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0