På tal om skor...

...så "råkade" jag ju köpa ett par skor för några veckor sen som jag så länge varit ute efter. Men min storlek verkar ju försvinna fortast så det gäller att vara först till kvarn typ. Verkar som att fler än jag har minimala fötter. Dessa skor är från Nellys och när jag såg att de fanns inne igen så fick jag tänka att det är nu eller aldrig. Jag tvekade inte utan klickade hem dom direkt! Och om jag gjorde rätt för de är helt PERFEKTA. Snäppet förstora men jag köpte extrasulor som jag la in så nu passar de jättebra :)
Hade jag haft råd så hade jag köpt dem i alla färger som finns men nu får jag nöja mig med bara svarta. Men ska inte klaga för jag är mer än nöjd :)


Kommentarer
skrivet av: lindshe-svart bälte i shopping!-

God morgon sweetiepie!

Nu ligger de 3 vinnarna av dagens blogg uppe!

Kika in om det just var du som vann.. :)

Om inte, så får du gärna anmäla dig idag igen!

Ha en fortsatt trevlig dag! Sötnos <333



heta fossingar! jag vill ha, fst jag har stl 35 haha

2010-12-26 @ 08:09:19
URL: http://lindshe.blogg.se/
skrivet av: Anonym

dom är så snygga!

2010-12-29 @ 23:39:17
URL: http://sejlasalihovic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0