Nyårsklänning

Till varje nyår brukar jag ha som regel att köpa en ny nyårsklänning, det är dock en regel som jag i år tvingas bryta eftersom jag som fattig student som bor ensam nu för tiden inte har råd att investera i en ny klänning. Så det får helt enkelt bli som så att jag återanvänder någon klänning som jag har. Det lutar åt att det blir klänningen jag hade på ett bröllop i Serbien förra sommaren. Det är enda gången jag använt den klänningen så det kanske inte är så illa om jag använder den nu med.
Vad tycker ni? Godkänner ni denna som nyårsklänning eller ej? :)
Sen är nästa fråga, vad ska jag ha för skor till i så fall? Orkar inte frysa tårna av mig ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0